Monday, October 25, 2010

sejarah kedua :))

hari ni jugak 1st tyme aku bwk kete dr Putrajaya ke Shah Alam lalu Plus..tp sblah 2 ada incik lelaki..klau x,xdenya kome brani bawak kete 2..mule2 incik lelaki tny nak bwk x blik S.Alam?aku pn dgn teragak2 ckp..."err,nak2.." Xpenah woo aku bwk jauh2 mcm 2..stakat pusing2 lam putrajaya aku branila...Incik lelaki jgk ckp yg performance aku makin bagus..ececeh..saje r 2 nak sedapkan ati aku kot..hahahaha..b4 ni dia cakap.."kamu ni bwk kete mcm owg giler..(dpt x mksud sy n gambarkan caner sy bawak kete ms 2?) huhuhu...
papepn...sy amat sygkn incik lelaki sbb klau xde dia, xmungkin sy akan :

1 : Keje kat S.Alam ni (sbb dia yg anta g iview ms dulu..2x taw)
2 : Bli kete ni a.k.a Mr. Lulu
3 : Drive sampai S.Alam ni..
4 : ......and semuanya sebab dia..terima kasih Abdul Hakim B. Abdul Rahim sbb sentiasa ada disamping saya..sgt2 menghargai kamu dalam kehidupan sy..(btul ke ayat ni??...xpe,abaikan)

p/s : pastu td kol mak...mak bgtaw abah demam smapi tjatuh ms bjalan..sgt2 sedey sbb abah xpenah dmam smpai mcm 2....semoga cepat sembuh ya abah..kt sayang abah :((

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...