Wednesday, November 03, 2010

....semalam, esok dan akan datang

Tajuk entry ni aku dpt masa aku tgh dok discuss dgn bos pasal keje...boleyh ke mcm 2? mlut kmane n fkiran kemana..har3!! mst aku ttggal point2 penting yg bos aku ckp td..."bos,bleyh ulang balik x? sy khayal td.." maw kena pnampar free kau! hehehehe...xpe,bos saya a.k.a en Shah amat baek! dan redup mata mamandang...(ececeh membodek mcm bos kau 2 baca blog ko ni jer!)

apa kaitan tajuk di atas dgn kerja??
mesti susah nak bygkan kan...?? taw dah....dah agak mst tgh pning kpale fkir kaitan antara kduanya..
okay2...folo saya~

still baca lg?
ok cantek!!

semalam, esok dan akan datang...
sbnarnya mcm ni...

apa yang aku fikir2kan...apa yang kt suka, apa yang kt minat, apa yang kt blaja then apa yang kt dapat (kerja) xsemestinya mst yang kt nak...okay,sbgai cnth : cita2 si A nak jdk dokter ms kecik2 dulu...dia mmg sgt minatlah bnd2 berkaitan dgn hospital ni...ble masuk matrik,pointer xlayak utk dpt kos medik..dapatla kos lelong @ bkn choice pertama..kre mcm stakat minat gtu2 jela..then blaja jela sbb mebi da xsurat n cnth, dia dpt kos bisnes..dalam xminat 2,dia kne abeskan jugak dgree 3 tahun 2 kan...even dalam ati sgt jaki dgn dak2 medik....pastu da grad g carik kejer..xdpt bidang yg dia blajar n jdk HR kat 1 cmpany...skrang ada faham??? ckit pon jadila...ok? cantek!

berbalik pd title entry ni..
semalam, esok dan akan datang...semuanya bergantung pd qada' dan qadar..Allah dah tentukan 2 rezeki kt..mebi semuanya ada hikmah..

macam aku ni la..amek field envrnment..tp keje business dvlopment...xke lari jauh 2???? apepun trima jelah sbb mebi dah mmg 2 rezeki kt...
jgn sombong2..nnt Allah xnak tolong dah..

p/s : aku anak sulong, byk sgt komitmen...tQ Incik lelaki sbb sentiasa ada di CC...lebiu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...