Saturday, November 13, 2010

senget dan sengal

aku tbe2 rs mcm xsedap ati jer ble tgk title entry 2...mcm mmikul tggungjawab yg besar trhadap title 2..wohaaaa! mengarutla ko anne! 

td incik Lelaki a.k.a 'sahabat' kol....tny dah mandi ke blom n nnt dia amek sbb nak kua rini..aku yang sdg bermalas2an sambil berblog ni ckplah....errrrrr dah2 (syhhhhhh!!!) hehehehe...beliau berkata tpula suara malas lagi ni mst xmandi lagi...hahahaaahahaha kantoi..ilexla..weekend kn..hehehe (alasan!) pastu borak2la....
bla...bla....bla...bla..bla....tett...tottt...tottt....tettt.....

dan................

sampai ke 1 tahap di mana perbualan menjadi smakin hangit...ble dia ckp mcm ni..

"kamu ni yg tah pape...xbetol,letak tddy bear kat seat sblh ms tgh drive and bayangkan bear tersebut adalah saya (sidia)"...wahahahahaha..aku gelak terguling2 kat lantai...satu taman dgr aku mengilai2..kah3...ni klau mlm2 wat aksi mcm ni mawnya rukun tetangga datang serbu rumah..kah3..

aku pn balas balik " eleh....dia pn xbetol jgk..ada ke dia ckp "tgh lepak ngn membe kat umah ni...(membe tersebut adalah encik motor..) nasib baek dia xckap "tgh bual2 ngn membe ni..." hahahahhaha...

pastu ktorg gelak2 la...ktorg mmg mcm ni..jrg serius ble berbual..kalu serius jdk bosan...dan beliau sgt byk sense of humour...xkering gusila klau berbual ngn dia...kadang2 kwn2 plik,ko bual ngn bf ko ker??? tp dalm bnd2 yg kne serius 2 mmgla ktorg serius..cnthnya nk anta kete g servis..(eh,ni dkre serius ke????) layannnn jelah... :))


p/s : korg faham x cerpen pendek di atas??? klau xfaham boleh refer kamus jawa-melayu sbb saya org jawa :))

4 comments:

  1. syafiq sangat memahami...hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  2. gud3...nway,ske dgn n\blog kmu... :)

    ReplyDelete
  3. amboi2..semakin hari semakin syg yek..keh4

    ReplyDelete
  4. epol>eh...2 syg ker??? senget dela... :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...