Tuesday, November 23, 2010

shopping 0nline



Dewasa ni kt dah terbiasa dgn produk2 yang djual through online n paling femes skrg ni tudungla kan, pe lagi..ada tudung gipsi,lycra,jamaican,kazastan,zimbabwe,baju,tshirt n macam2 la
kalau korang perasan, kbanyakannya barangan pempuan kn? lelaki xminat sgt ker jual2 onl9 ni? setakat ni, aku xpernah lagi beli brg2 onl9 walaupun dalam hati memberontak nak beli 2x!! xtawla knp, mebi sbb aku xpenah bli so aku xbape nk pcy..mksud aku bukan apa, yela tkut tsalah saiz ke kn, koyak sana sini, lambat n macam2 lagila..tgkla btapa ceteknya ilmu aku pasal shopping onl9 ni..haha

aku seronok bc n tgk org berniaga onl9..cnthnya mcm Ayun Ayunar 2..dia sgt berjaya dn bisness tudung dia..ada jgk blogger2 lain yg berniaga onl9 tp yang aku igt cme dia ni jer..aku kadang2 nak try jgk beli through onl9 ni, tp xberani lagi.xpe,nnt aku cuba beranikan diri ye? boleyh???

antara kelebihan shopping onl9 ni adalah :

1.JIMAT masa
2.JIMAT masa
3.JIMAT masa

kelebihan2 sampingannya pulak :

1.guna jari pon boleyh (klik je kat mouse 2 gne jari..hehe)
2.xpayah beratur pnjg nak bayar kat kaunter
3.xpayah nak berebut2 dgn org laen (biasanya time2 sale adengan2 mcm ni xmustahil berlaku)
4.dibuka 24 jam (bukan 7E je taw bkak 24 jam)
5.etc etc

 p/s : kalau banyak duet...semua 2 bbukan alasan kn??? hrmm...ble nak jdk kaya ni :)

2 comments:

  1. sya suka window shopping online..hehe :D

    ReplyDelete
  2. window je ea...sy pn sama.nk beli tp mcm takut.huhuhu...xtaw npe :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...