Wednesday, November 03, 2010

this is real this is me!

hrmmm....masa nak menulis td,tdengar lak lagu ni...cter dia best..pnah tgk x?? Camp Rock?? seronok sbb asyek nyanyi jer n yg pnting ada Joe Jonas Brothers yg jambu2 gitu...awwww.hahahaha..(apa ko merepek ni anne???) dah cukup2!!

okay,td ms drive nak g kejer...(saje nk bgtaw aku da leh drive sndiri g keje..maaf ini bukan belagak tp berkongsi perasaan..hehe) byk giler ilham dtg utk berblogging...nak tulis entry 2 nak tulis entry 2 n bla.. bla..bla...tp smpai je opis n duk dpn pc ni.. "eh,td apa yg aku nak tulis??rsnya banyakkkk sgtttttttttttt aku dpt ilham ms drive td..."

tup tap tup tap

*
*
*
*
 *

tade pape pn yg aku igt......syukur aku masih igt jalan nak g keje..kalau x,naya!
ilham xde...so ilham mmbebel jela kali ni @ sebenarnya sdg mengantuk sbb keje bykkk sgttttt...kekekeke

selamat hari rabu!
(syukur aku masih boleh bernafas...)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...