Thursday, December 02, 2010

semua nak laju!

JIWA KELAJUAN...'anne,ko ni jalan laju sgt..cube perlahan ckit..nak kejar apa 2?' sekali lagi...'anne,cepatnya ko makan...lapar sgt ker ni?' dan seterusnya.... 'cube ko ckp satu2,slow ckit...akak xfahamla apa yg ko ckp ni...laju sgt' (p/s ; ini adalah antara dialog kakak2 kat ofis yang pedas hokey...hahahaha) sbnarnya ni bkn kali pertama aku dgr dialog2 mcm 2...dah lali,alah mmbeli menang mmakai...ehh bukan2..alahh xigatla peribahasa 2..nnt tny karam singh walia kalau trsrempak kat mane2 ok..



nak dijadikan cerita...ini bukan cerita,ini kisah benar...diari seorang perindu..ehhh ehh mcm xkena dgn cerita..tukar la,diari hidupku...eeeeeee,mcm zman skolah plak ase..ada buku biodata kawan2 n diari harian..kne marah dgn cikgu pn masuk dlm diari...mmgla kne masukkn dlm diari kn...da nama pn diari...keh3. p/s : boley prasan x yg aku dulu mmg byk buku biodata ms skolah? korg ada x? stp tahun tukar buku biodata..pastu decorate cantik2 yang xberapa cntik...

becakap pasal JIWA KELAJUAN, aku nak share kat korg yg aku mmg berjiwa kelajuan...spt cnth2 yg tlh anda baca di atas..semua bnda yg aku wat laju....aku mmg mcm ni dr kecik..klau korg nk tgk aku wat keje perlahan adlh sms di atas jln raya a.ka memandu dan di atas kerusi empuk kat Ofis (dlm erti kata lain sdg mencari nafkah atau bekerja..hehehehe (tp aku still xleh kalahkan Incik Lelaki time makan...) wahahaha...org lelaki makan dgn amat pelahap ok..sorry! hehehehe...

p/s : kan bagus kalau KTM kt sgt laju setanding dgn bullet kat Jepun 2

4 comments:

  1. huhuhuhu..amani plak lambat, jalan lambat, makn lambat, cakap x lambat lahh, itu gagap..heheheh...keje laju, duit laju..heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehehe..tp anne ckp laju2 pn kadang2 gagap.smpai org xfaham apa kt ckp..kah3.
    keje laju yg bagus 2..bleh jd pkerja harapan..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...