Monday, December 06, 2010

unstoppable


mebi da berkarat citer ni baru nak share lam blog...perlukah entry Unstoppable ni diakhiri riwayatnya? kalau korang boleh terus membaca 2 mksudnya riwayatnya masih diteruskn..hero itu ensem! motiff?? ok,mmg dah jadik lumrah alam semesta..aku klau tgk movie,pas tgk je mst trus lupa sape nama2 pelakon tersebut..adakah ini tanda penuaan?? haha..siannya,muda-muda lg dah nyanyuk...dah tua nnt xtawla mcmana nnt kn...aku xkawin lg..!!! errkkkkk

 

crite dia mmg thriller and aku bg 5 bintang *****!!!
best giler sbb starting cter 2 jer dah wat aku ternganga and suspen...xde 1 part pn yg boring n bg peluang aku ttido..hehe.sbb biasanya aku ttido klau tgk muvie..mcm rapunzel 2..keke.
unstoppable ni mengisahkan seorg jurutera keretapi yang tersalah pasang pendikit kat blakang tren 2..(klau xsilap) then dia trus tinggalkn train 2 tanpa pemandu dgn anggapan train 2 akan benti kat stesen yg ditetapkan..(klau xsilap jgk) haha. tren 2 bwk 150 kanak2 yang buat lawatan sekolah ttg keselamatan di rel keretapi..

klimaks citer ni ble keretapi 2 dipandu dengan kelajuan maksimum tapi tanpa pemandu..bygkanla tanpa pemandu!! apa nasib budak2 sekolah dlm 2 nnt kan??? thrill x??? ms 2 aku da ttup muka dgn tgn sbb cuak..haha.punyala laju train 2 n utk mengelakkan tren 2 tergelincir n langgar tangki2 minyak n meletup,dua org hero ni...(alamak lupa nama dia..haha) berusaha mengejar tren ni..time nilah suspen gler..wushhhhhhh! berdebar2 jantung aku ms 2..


okla,klau korg nak lg faham,tgk jela cter 2..klau da abes, bli jela cd @ dolod jela kat torrent ok?
klau aku cter pn,korg mcm xfaham..hahaha!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...