Friday, February 18, 2011

ada apa dengan Kuantan?

last week kan, aku dok sebok2 ikut dak ofis aku sume g Kuantan. xdela sume. sebahagian saja. kalau g sume, xmuat Bandar Kuantan 2 nak menampung kami yg mcm segerombolan seladang. keke..
cepatla tny aku g Kuantan watpe..cepatlah, cepatlah....

aku g Kuantan sbb join tournament Boling n Futsal. ehh tak. aku xjoin futsal. 2 utk kaum lelaki je. aku kn kaum yg lemah lembut bak sutera. ahakks! ala, main boling pn asal main je. tp kre aku da pandai ckitlah kan berbanding zaman-zaman kegelapan dulu. mmg jahil sungguh.
sebut je boling.
"ehh binatang apa 2?" xde2..tipu jer. keke.
korang tgklah sendiri gambar-gambar yg aku dan rakan-rakan snap ni.

ada apa dgn Kuantan?

jom kt terjah!!!!!

Kuantan ada pantai yang cantik! sumpah~






~

 
Duta Village Beach Resort dan kami! *rating 2.5 bintang cukuplah









sori ye kawan-kawan. aku xsnap pic Duta Villa 2 byk sgt.
ni pon ade koret-koret je. keke
~

Boling & Futsal kat Kuantan Mega Lane, Berjaya Megamall dan Futsal Centre

 







cuba cari persamaan kesemua gambar yg ada? dpt x? =p
~

 
tapi yang paling nice lah kat Kuantan adalah ini!



memang terbaeklah! negeri korang ada???

2 comments:

  1. lawa tempat neh.

    sekali dgn akak hajar eh? tgk blog akak sama jek tmpt dgn akak hajar. hee.

    ReplyDelete
  2. haah...kak hajar kawan akak. satu ofis. dlm gambar 2 pon ada gmbar kak hajar..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...