Thursday, February 17, 2011

Kerja Gila Pertama

sungguh emosi hari (minggu) ini....tetttttttttttt

1. perang dingin dgn offismate. xperlulah tahu sape orgnya. yg pnting bukan CEO..aku xtahu apa salah aku, padahal dia yang salah. ish3..

2. perang besar ngn *****. bwk kete laju-laju pusing2 tak tahu kemana-pastu risau-kalau-ada-org-kejar sbb dah malam sangat. aku xpernah semarah dan se'baran' ini.
   bila nafsu amarah menjangkau akal fikiran yg waras. 
*lunturnya iman, bergembiranya syaitan. ohh aku tewas!*

3. parking di KFC-nekad-mahu-tidur-dlm-kereta-utk-tenangkan-fikiran
*mujur ada yang kuat utk memaksa aku balik ke pangkal jalan. kerja gila yg xpernah aku fikirkan. alhamdulillah, aku sudah di rumah. adakah ada kerja gila yang ke-2 nnt?*

nota penulis berhati kurang sabar : minta maaf kpd sesiapa saja yg tersinggung dgn kata-kata saya di blog ini. saya tidak hebat dlm penulisan. mungkin apa yg sy fikirkan, berlainan dgn apa yang anda fikirkan. minta maaf byk2!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...