Thursday, February 10, 2011

Shah Alam akan ada panggung wayang. betul ke?

hai..!!!


*ada gaya Fasha Sendat menggedik2 ms tgh ditemuramah x? haha!


aku ada hot story ni. bukan. bukan pasal cerita Hantu Mak Limah Balik Rumah yang wat aku tertido 2. bukan jugak pasal jiran sebelah umah aku cuba tackle housemate2 aku tp xberjaya. dan bukan juga pasal harga minyak RON 97 da naik sekarang ni.


tp, aku nak citer pasal ni


SPACE U8


korang taw x apa maksud SPACE U8 2 apa? haaa...ianya adalah sejenis benda bukan hidup. ala cubela teka, cubela. 




SPACE U8 ni adalah sebuah mall @ senang dikenali sbg SHOPPING complex. bangunan ni dalam proses pembinaan lagi. tapi dah 60% siap.* kalau xsilapla. 


ok, aku nak citer apa yang best sal tempat ni. sebab....DEKAT sgtttt dengan umah sewa aku ok. 5 minit ley sampai. kalau nak tengok wayang 2, sempat lagi balik umah tutup plug nasi. haha! jalan kaki pon boley sampai. SPACE U8 ni jugak mmg complete. ada bowling, panggung wayang, karaoke, Giant dll. aku rasa 3 yg awal 2 dah cukup penting utk aku. yelah, xyah susah2 g Sunway @ Bukit Tinggi utk tgk wyg. selalula dating kat sini nnt. jimat petrol dan tanpa bayar tol! heheh~




terletak di Shah Alam, berdekatan dengan Balai Bomba Shah Alam, Bukit Jelutong dan TTDI Jaya. kawasan yang mmg stratergik. SPACE U8 menyediakan : 



  • 24 Lane Bowling Alley
  • MBO
  • Premium Supermarket
  • Food Cour
  • Karaoke
  • Bookstore
  • IT Centre
  • etc. etc








ni lakaran SPACE U8 Mall. nak taw lebih lanjut, klik sini. ok??

keburukannya plak :



  • Jalan yg dulunya xbape nak jem akan jadi sangat jem! ohh! itulah yg akan aku hadapi nanti. pufffff
  • kawasan yang aman dan tenteram, akan jadi hiruk pikuk. yela, skrg ni kawasan tmpt aku tggl ni bleh lagi dikira aman. xtawlah sok lusa kan. haishhh.
  • harga rumah dan tanah akan jadi amat mahal!
  • 2 jela kot yang leh aku fkir.

ni yang paling aku xsuka!!!




nota si cantik berkulit halus : quote housemate aku "kalau shopping mall cepat je siap. 
kalau Masjid? *pengsan


2 comments:

  1. this project take more than 3 years to complete . HAHAH . ni pun banyak lagi yang tak settle . suppose siap on this april tapi ?

    ReplyDelete
  2. o yeker...??? da 3 tahun rpenya.besar kot. 2 yg xsiap siap ag..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...