Thursday, March 03, 2011

churp-churp. berbaloi-baloi




wet kat churp-churp aku dah bertambah. yay! 
ekcelly b4 ni aku mmg malas nak layan churp-churp. xtawlah kenapa. mebi sbb aku xde twitter and xtaw caner nak share iklan 2. hehe. jahil sungguh.

tp bila kakak tiri aku dapat RM 30 dalam masa 2/3 bulan lbh kalau xsilap. aku pun apa lagi. wat twitter and ikut step-step yang dia ajar. thank yayang! mmg cepatla churp-churp ni naik, xpayah tggu BE or wat so ever. just share kat FB and Twitter je. senang kn? 

sekarang ni baru RM1.60. yelah, baru seminggu lebih aku berjinak-jinak dgn churp-churp ni. InsyaAllah akanku gandakan lag usaha ini. jom kawan-kawan. sign up churp-churp. berbaloi-baloi.

kalau korang xpandai nak aplikasikan churp-churp ni, leh tgk kat blog dylla fadzil'. dia ada terangkan cara-cara nak aplikasikan churp-churp ok?

dah cukup RM100, blehlah cash out. 

notakaki : tadi lalu kat umah berhantu seksyen 2. serammm even waktu 2 pkul 11 pg. =|

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...