Monday, March 07, 2011

org jawa - muka pinggan?

hairan x dengar statement 2? atau korang bengang sbb aku cakap mcm 2..? rilexlah..aku pon org jawa..heheh!
td masa jalan-jalan kehulu kehilir kat ofis. yela, bapak aku kan pemegang syer terbesar kat opis ni kan. aku keje jalan-jalan jela tgk org wat keje. 

dok sembang-sembang dgn dak procument. dorang sibuk2 speakin jawa. yelah, masing-masng dok tunjuk kehebatan cakap jawa kan. aku pon xterkecuali la kan. kan kan kan. aku tunjukkanlah kehebatan kejawaan aku. ecececeh. bangga nampak? of koslah kan. pastu sorg dak procument ni cakap 'senang je nak tgk muka jawa ke x.ko tgk muka aku, anne n hajar. sume muka jawa'
muka pinggan. 

muka pinggan? apakah? aku jadi keliru. muka pinggan 2 macamana? muka tembok 2 aku tawlah. yang pasti bukan aku. keke. ok, just imagine, muka aku mcm ni sbb aku org jawa. 


antara fakta bukan auta tentang org jawa ni adalah lawa dan berbudi bahasa. sapa setuju? *eyes blinking

3 comments:

  1. nape mesti pinggan >.<"

    ReplyDelete
  2. ntah. saya pon xfaham..ni tgh memahamkan la ni. =p

    ReplyDelete
  3. aku x stuju!!!
    klau llki jawe mne lawa berbudi bhse tu ye la

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...