Monday, April 04, 2011

:: our 1st anniversary celebration ::

Lokasi    Dataran MBSA, Shah Alam
Tema     cantik (aku) dan xbape nak cantik (Encik Lelaki). lol~
Juadah Kek bukan buatan sendiri, air Twister, Laici, Mango Bliss, dan Mineral








Encik Lelaki tertipu bila aku cakap kek ni buatan tangan sendiri dan beliau percaya dengan paksaan. hehe. last-last aku bgtaw jugak yang kek ni aku beli dari kak Radin. 2 pun sebab dia xpuas hati n asek tanya bila masa aku belajar buat kek sebab aku mmg xpandai buat kuih muih ni. hehe

notakaki : efek pencahayaan membuatkan kita putih kan? patutlah muka aku nampak mcm xasli je. keke

4 comments:

  1. motif bg ko??? hehehehe... g mtk kak ujie =p

    ReplyDelete
  2. amboii. sweet nya sambut birthday dengan tersayang. dekat padang lagi. hiks

    ReplyDelete
  3. hehehehe..bukan besday yunk. tp 1st anniversary. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...