Monday, April 18, 2011

pengapit je pun, bukan pengantin.

first time dalam seumur hidup, aku jadi pengapit pengantin. ni pun setelah dipaksa disuruh oleh kawan yang aku kenal dari tadika sampai sekarang.kire ktorang ni gengla. 30 April ni wedding dia. tapi aku pulak nebes terlampau. apa yang pengapit perlu buat ek? aku takut pengantin lak yang lap peluh aku nanti. hak hak. ke aku jadi tukang kipas je? kipas-susah-mati? xla..ni xpakai elektrik je pon. boleh mati bila-bila.  mungkin aku perlu belajar dari You Tube utk tgk macamana peranan pengapit pengantin. ehh perlu ke sampai macam 2 sekali?


pssssst : eh eh, dgr orang kata, jadi pengapit ni cepat kawen? betol ke? wahhhh..mintak-mintaklah cepat sikit Ashraff Muslim masuk meminang. keke. berangan xsalah kan? =)

1 comment:

  1. awk.. kite pernah jadi penagapit.. memang berdebor sgt, p glamer, sebab org ambik gambar pengantin n kite skali.. enjoy jer awk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...