Monday, May 23, 2011

Happy Besday Yayang!

22 May 2011, besday Enck Lelaki yang ke 23 tahun. dah bertambah da usia kamu ye encik lelaki. kan aku ada bgtaw kat korang yg aku sangat excited menunggu hari esok a.k.a 22 May kn. sebab inilah. ngeh3

aku saje nak wat suprise, masakkan spagetti utk pertama kali dlm hidup aku. ni bukan spageti + sos prego = tuang ke dlm mulut. tapi agak complex sikit sbb kena tambah daging kisar,cendawan,tomato,carrot etc etc. rumit  utk aku yg 1st tyme buat ni. aku berguru dengan roomate aku, Cik Siti. dia buat sos spagetti mmg terbaek! xcaya,cubalah tanya housemate2 aku yang lain. 

kononnya nak buat suprise, last2 encik lelaki dah makan kat umah b4 jumpa aku 2. aku pe lagi, trus hilang mood la..konpemla dia da kenyang kan. "xpe, nnt sy berak ae". ni yang encik lelaki cakap buat aku terguling2 ketawa. 

plan nak picnc kat tepi tasik Taman Botani, Putrajaya beralaskan tikar dan rumput yang menghijau. sekali ujan da..dan paling malang bila encik lelaki cakap " alamak, kamera tertinggal dlm kembara" adussss, mmg spoil mood aku. aku baru berangan-angan nak posing mcm angelina jolie. giler perasan kan.

last2 ktorang g picnic kat Taman Wetland. sebab kat sane byk wakaf yang berbumbung. tempat mmg sangat cantik! 


bertungkus lumus berjam-jam buat kad ni dek kerana xde idea. haha


ekcelly, besday sape ni?


kek Indulgence 1 slice yang da nak cair. hampa sbb kononnya nak letak lilin dan tiup.


mak suka pose kau nok!


inilah sos spagetti TTDI Jaya. yes!


sama x dengan iklan deodorant kat tv 2? =)

semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.
AMIN~


I LOVE U encik Lelaki. malu malu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...