Wednesday, June 01, 2011

In2it Waterproof Eyeliner - recommended!

aku ni bukanlah seorang pandai bermekap. tapi sejak kawan aku perkenalkan eyeliner jenama in2it ni, aku sedar yang perempuan perlu mekap. aku xbermaksud mekap 2 tepek bedak tebal2 n pakai blusher merah menyala kat pipi. bukan bukan. mekap yang aku maksudkan kat sini adalah mekap pada mata saje. korang percaya x yang pakai eyeliner je dah boleh buat org 2 cantik. mcm Fatin Liyana 2. cube tgk betol-betol, part mana yang dia mekap? mata kan? 

so aku nak share ngan korang knp aku ckp 'RECOMMENDED' dengan in2it Waterproof Eyeliner ni. korang akan dapat rasakan yang memakainya adalah sangat mudah.mudah utk melukis, mudah utk tanggal kalau nak remove guna mekap remover dan xmudah kembang kalau berpeluh. 


ni yang wane dark brown, aku beli warna all black. cubalah n korg xkan menyesal =)

1 comment:

  1. Salam... heheh yup that's true.. sy pon pakai eyeliner ni.. mmng bgus warna dia terang :) n tahan lama bila sy pakai :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...