Tuesday, June 07, 2011

Lagun Muara Kuala Ibai, Kuala Terengganu

Td google jap, baru aku taw yang nama  tempat ni Taman Awam Lagun Kuala Ibai. Selama ni aku fikir nama tempat ni Pantai Chendering. Mebi Pantai Chendering dgn Lagun ni dekat-dekat kot.  

Bangun je dr tido hari Ahad 2, aku terus gosok gg n solat. Encik Lelaki dah janji semalam nak bwk g mandi pantai.  Dengan rs excited nak g mandi pantai. Org kata mandi pantai elok pagi2, sebelum  pukul 7.30 utk elak sunburn. Bila tgk sume org nyenyak tido, n aku sorg je yang terlampau excited, aku pon tido semula. Hampeh tol..bangun-bangun dah pukul 10. Kol-kol Encik Lelaki kejut dia bangun tido, pastu baru siap-siap terus g Lagun Kuala Ibai dekat dengan Muara sg Kuala Ibai. aku suke tempat ni sbb airnya biru dan jernih+redup. Mmg sangat cantik. Tp makesure dtg pagi, kalau dtg ptg air dah surut. Indahnya ciptaan tuhan. Jom layan gambar. 














cantik kan??? dah cakap da tadi.... =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...