Friday, August 26, 2011

jalan-jalan jalan TAR

..semalam g Jalan TAR @ Tempat Akem Rimas..hehe. saje shopping baju raya ngn tudung bagai. ok, sangat murahhh! tapi nasib agak malang sebab banyak baju dah xde saiz aku. sob sob sob. jalan punya jalan punya jalan dan jalan lagi, dapatlah aku rembat 2 helai baju. 2 pun Encik lelaki yang pilihkan. sweet sangat even murah..tahun ni xtawla kenapa aku rasa macam nak beli baju yang xglamerious mcm tahun-tahun-tahun lepas. baju simple corak polkadot wane pink je but nice. ok cukup!

sebelum g Jalan TAR, saje round-round Maju Junction. memang rindu sangat dengan Maju Junction sebab dulu aku keje kat situ (lunatots) selama 2 bulan dan kebetulan jugak pada bulan puasa. tapi tak lama la, dalam 2 bulan sebelum dapat keje tetap sekarang ni. dari luar bangunan lagi, aku dah leh 'bau' bangunan Maju Junction ni. haaaa...'bau' 2 aku sorang je yang tahu. Encik Lelaki pun pening apebende yang aku bau sebab dia xbau apa-apa. hehe..aku cuma nak citer yang aku g timbang kat mesin timbang elektronik Maju Junction, berat aku turun 3 kilo kaww. sekarang da tinggal tulang je (tipu). alhamdulillah, aku amalkan makan nasi sikit jer + puasa bulan ni, mmg menjadila..ok bye~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...