Friday, August 05, 2011

tak susah nak bahagiakan ibu bapa



dah lama rasanya aku tak bernafsu untuk tulis panjang-panjang meleret-leret melainkan copy-paste berita atau short entry yang xberape nak puaskan nafsu 2. sedar xsedar dah 5 hari kita berpuasa dan dah nak masuk puasa yang keenam dah. korang pose? setakat ni, aku masih berpose. hehe.. 

bahagianya bila dapat bahagiakan ibu bapa. tak susah nak bahagiakan ibu bapa sebenarnya. ikut kata-katanya, patuhi larangannya dan buat mereka bangga menjadi ibu bapa kita. itu dah cukup. bukan wang ringgit yang ditaburkan sebagai ukuran. asal macam entry emo-emo neyh anne? eh tak tak, saje nak share betapa gembira melihat ibu bapaku bahagia. itu yang aku nampak daripada mata kasar. yang dalam hati, susah nak selami. hanya Allah S.W.T yang tahu. 

aku duk jauh xdela jauh sangat, 3 jam sampai kalau balik kg. tapi aku tak lupa nak call mak setiap hari. tak dengar suaranya dalam sehari rasa macam ada yang xcomplete dalam hidup ni. kol 5 minit just utk tanya khabar. itu dah cukup kalau rasa macam sibuk sangat. ibu bapa akan rasa gembira bila kita wat macam 2. aku tak dapat atau mungkin belum dapat nak bahagiakan mereka dengan kemewahan. tapi aku akan usaha ke arah itu..insyaAllah..semoga segalanya dipermudahkan. Amin~

notakaki : bila la nak g terawih kat masjid ni, asyik delay jer...haishhhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...