Friday, September 09, 2011

Syukur yang tak terhingga

alhamdulillah..syukur yang tak terhingga kupanjatkan kepadamu YA Allah. 

hampir setahun aku menunggu berita ni. actually, aku apply utk transfer ke jabatan lain a.k.a jabatan Safety and Health Environment. sape-sape yang blajo environment/Safety & Health tawlah apa keje yang dorg buat kat jabatan ni. sebelum ni, 6 bulan yang lepas pernah apply utk transfer tapi bos besar tak bagi pastu tak lama dia pon benti. kiranya permohonan aku tergantung tanpa tali. bulan lepas manager SHE (Safety Health Environment) ada dok kol aku tanya either aku still berminat dengan jawatan tu atau tak. aku? ofkoslah nak tersangat and still berminat. aku bukan apa, currently ni aku keje under Business Development Department. experience aku mmg zero! yes zero! jiwa aku mmg xseswai bekerja berkaitan dengan sales and marketing agaknya sampai satu masa aku rasa down sangat n nak cari keje lain. tapi aku cuba tabahkan diri sebab masa tu aku keje pon xsampai setahun. masa mula-mula aku interview dulu pon, aku mintak SHE, tapi bos kate xpe keje dulu, nnt leh internal transfer..orang dok kate department 2 bla bla bla..tapi pada aku, aku nakkan experience. tak kisahla mcm 2 ke mcm ni ker..

notakaki : apa-apa perkara yang kita nak buat, yang paling penting adalah SABAR. pasti ada manisnya dikemudian hari. renung-renungkan dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...