Wednesday, November 09, 2011

Semenjak Dua-Menjak


semenjak dua-menjak ni aku perasan yang aku tersangatlah kuat tido. ehemmm. nak kate tido lambat, memang da bese tido kol 12 sejak zaman blaja dulu. tapi tido awal pun tak membantu sebenarnya. itu pada pendapat aku. tapi memang sangat ketara semenjak dua-menjak ni aku asek tertido je kat opis. ok, tertido kat opis memang normal .yela, dengan alas duduk yang empuk, sejuk macam kat Alaska, sunyi sepi, angin sepoi-sepoi bahasa. (yang tu tipu), memang kebarangkalian utk tertdo adalah tinggi. 

tapi kes aku ni pelik sikit. time meeting pon aku leh terlelap. terlelap kejap je. hehe. semalam masa meeting ngn vendor, boleh aku terlelap sebab dengar orang 2 berleter panjang sangat. si Arip dok sibuk tolak-tolak kerusi aku bila dia nampak aku terlelap. mebi segan sebab dia head utk meeting 2. siap mimpi-mimpi lagi kaww. parah kan? 

ok, itu xpe lagi. tadi masa g CIMB bank, turn aku no. 2009. sekarang 2007. tak lama lagi tu kan. mungkin aku terlampau boring sebab macik-macik bank ni amek masa yang lama untuk uruskan 2 org pelanggan, aku pun terlelap kat kusi. kat tangan tengah pegang duit ni. terukk betul ko anne. bila sampai je turn aku, makcik 2 tanya 


"nape muka sedih sangat ni dik?". 


aku pun dengan selamba jawab, 


"saya tertido tadi sebab tunggu lama sangat". %^Y*#@

ok, aku admit masa time blaja kat Uni dulu aku memang kaki tido. depan-depan lecturer aku bantai tido. so secara tak langsung, hobi aku adalah tido walaupun ini bukan hobi yang diminati. hehehehe. teruk betul perangai aku ni kan? bantu aku untuk solve masalah ni. bahaya kalau berlarutan sampai bila-bila (sedeyh)

notakaki : taip entry ni pun sambil ngantok-ngantok. baru kol 9 malam!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...