Saturday, November 26, 2011

stylo kan. kau ade?



amacam? stylo x babe? 

ni bukan stokin kaki ye, tapi bandage di kaki akibat kecuaian sendiri. disebabkan inilah aku terpaksa postpone balik kg. wuuuuuu sedihhh. 

actually, kaki aku terkehel masa nak kua dr pintu opis. tula, orang kalau jalan tengokla depan belakang kiri kanan dan tak lupa juga BAWAH! ni jalan menonong aje sampai xnampak yang koridor 2 lebih rendah dari pintu masuk. dan akibatnya beginilah nasib. rasa sakit n bisa, Allah je yang tahu. so malam 2 Encik Lelaki hantar aku g klinik. segan je masa nak masuk klinik 2 naik wheelchair! xmacho la kan. ape-apepun, esok nak balik kg jugak. tak kira tak kira. ok bai =)

p/s : dr, saya nak balut lagi sebelah kaki boleh? stylo la stokin ni..

7 comments:

  1. ala cianye adik akak ni.. take care yer..

    ReplyDelete
  2. laa, kesiannya akak. semoga cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
  3. kak Nurul : baek..tq for your concern dear =)

    ReplyDelete
  4. adik : huhu...da sembuh dah.alhamdulillah =) tq adik

    ReplyDelete
  5. kak azie : heeee da elok dah =)

    ReplyDelete
  6. wahh..trok jugak ehh smpi kne balutt..:)
    so lps ni kne hati2la ehh..hihi..
    btw nice blog..!
    jgn lupe follow blog sy ehh..
    http://liezafiqrie.blogspot.com
    tq3:))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...