Thursday, May 17, 2012

B2B : Doorgift Tags?


Ok tak?? Aku rasa dah cukup simple dah ni..korang rasa camne? since aku dah ter'tempah rubber stamp yang aku rasa mcm tak puas ati 2..

actually aku verangan nak cop je nama aku ngn En Tunang kat paper bag..tapi bila dapat je rubber stamp yang aku tempah, terus rasa hampeh..down gler..tak cantik langsung okeh..tapi nasib baik cuma RM 11..kalau RM111 maw aku ttup mata je abaikan yang tak cantik tu then tepek je kat paper bag sambil nanges-nanges tak air mata darah..

tadi g godek2 pc masa kat ofis terus teringin nak design benda alah ni. Aku rasa mcm ok je as long as simple. Print gune kertas sticker je. Then lekatkan kat dolly paper kat paper bag tu. Ok kan? Since terase nak diy sume benda comel-comel ni, apa salahnya kan? diy tak semestinya comel. Cume as long as ianya diy, itu yang jadi comel even tak secomel kalau tempah kat orang. faham ke ayat belit-belit aku ni? 

Now baru terfikir yang ianya dah membazir even cuma RM 11.. aku nak watpe dgn rubber stamp tu? turunkan kat anak cucu biar diorang taw yang atuk nenek dorg ni kreatif sangat? Tapi nak meneruskan projek tu memang takkan la..aku rasa tak puas ati plak..hmmmmm

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...