Monday, May 28, 2012

B2B : Prosedur Perkahwinan di Johor

terima kasih sesangat kat kawan aku si Ujie ni. aku dok tanya macamana prosedur kawin. pening sangat sebad aritu suruh mak aku amekkan borang kat pejabat agama, tapi tetibe dia mintak sijil kursus kawen plak. sebenarnya tak payah pun. just bagi salinan ic pengantin, so abah @ mak boleh amekkan kat pejabat agama. 

 ni hasil perbualan antara aku dengan Ujie. malas nak taip semula sebenarnya. hehe
jom ikutinya..semoga memberi panduan kepada b2b especially di Negeri Johor. negeri lain aku taktaw. huhu



p/s : ok faham dah. rumit jugak rupanya prosedur nak kawin ni dan aku seram jugak nk g interview. serammm

6 comments:

  1. Moga dipermudahkan segala urusan dik..

    ReplyDelete
  2. rumit jugak ek prosedur nak kawen..huk9

    ReplyDelete
  3. arap sumenye setel ngn baek..
    dan dipermudahkn segalanya..
    =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...