Friday, June 15, 2012

B2B : Draft Kad Kahwin



Draft kad kahwin dah siap. Seperti yang aku idam-idamkan. 2x jugaklah mintak diorang amend draft tu. Memula warna macam tak menarik, pastu tulisan tak bape nak nampak, terlupa letak waktu bersanding dan lain-lain lagi.
Nasib baik Led (designer) ni tak kisah bila aku request itu ini. rasa tak percaya pun ada bila tengok kad kahwin sendiri dengan nama Anne dan Hakim. Tak sangka dah nak kawin rupanya aku. Hihi.macam tak percaya nama aku and hakim kat kad tu. boleh gitu?
Nak tahu aku tempah kad kahwin kat mana dengan harga yang murah? Cuba klik utusansehari. Harganya yang murah dan servis yang bagus memang menarik hati. Even design tak berapa nak banyak. Tapi memang murah kalau nak compare dengan tempat lain. untuk kad ni, aku cuma spend RM0.39 je dan aku tempah untuk 1250 pcs. so total RM0.39 x 1250 = RM487.50
p/s : tak sabar tunggu kad kami ni siap. tak sabar nak tegok kecomelannya. heee

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...