Sunday, July 15, 2012

B2B : Doorgift



Alhamdulillah. siap jugak doorgift untuk VVIP ni. ala takdela grand mana pun doorgift aku ni. tapi yang penting comel! ya comel! 

untukk VVIP (pihak lelaki), aku buat dalam 100 bungkus. biar lebih jangan kurang. kalau lebih boleh bagi kekawan ke ape kan. kalau kurang tak ke segan, mesti ada yang kecik ati sebab tak dapat. sebenarnya doorgift ni orang takdelah kisah sangat nak isi dalamnya kan. tapi yang penting diorang dapat doorgift tu. eh apeda aku cakap ni. aku sendiri pun tak  faham. aku sangat puas hati dengan doorgift ni sebab  semua DIY. 

untuk sahabat handai dan sedara mara aku buat dalam 200 je. tak buat banyak pun.kalau boleh jangan beza-bezakan doorgift untuk VVIP dan VIP, takut ada yang terase kenapa diorang punya doorgift tak sama. means, isi lain-lain takpe. yang penting kotak/bekas/plastik/beg doorgift biarlah sama. 

p/s : nak tahu kat mana ada jual brown paper bag yang ada tapak? RM9.90/100 pcs. belilah kat kedai bakeri Bagus, Seksyen 13, Shah Alam. brown paper bag yang ada tapak memang susah nak cari. setakat ni, kat kedai ni je yang aku jumpa.  

till then, baiiii~

3 comments:

  1. cantiknya awak buat !! tahniah :)

    ReplyDelete
  2. nurulhuda mihat23 January, 2013

    bagus tol blog kau ni...aku suke sb blh bagi idea pkahwinan aku plak nanti.thx

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...