Sunday, January 06, 2013

Ladang UPM


ok, cam da de mood nak berblogging kan. gambar banyak dalam hp, tapi baru skrg rajin upload dalam blog. nampak tak gadis ex-gadis ayu persis model tu? ya betulla itu aku. korang takkan silap pandang. heh!

Lokasi : ladang UPM yang ohsemm tula.
Waktu : 5.13 p.m 

motif g kesini adalah untuk menggamit memori ms belajar dulu kat UPM. tempat ni memang sangat ohsemm uolls sebab scenery yang sangat cantik. penah tengok citer Magika yang Mawi berlakon tu? haa g tengok sekarang. kat situl;a rakaman citer tu dibuat.cantik kan???

terserlah kegemukanku.aiyoooo

pose drp ex-gadis. hahaha



p/s : kalau nak picnic kat sini agak-agak boley tak? tq Encik Suami for bring me there :)

5 comments:

  1. peyot dah muncit. hehehehe.

    ReplyDelete
  2. cantik tmpt ni..tp tgk dr tepi highway biase lah plak hehehe

    ReplyDelete
  3. wah....cntik yer..sllu je g upm, tp xsedar ader tmpt scantik ni..hihi

    ReplyDelete
  4. kena bayar x nak masuk??

    ReplyDelete
  5. kena bayar x nak masuk??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...