Thursday, March 21, 2013

Pembawakan atau Ngade-Ngade?


Aku tak tahulah kenapa sejak mengandung ni rasa pelik-pelik je. lately ni aku rasa cam tak leh tak tengok asben depan mata. Setiap masa kalau boleh dia ada depan mata. Kalau time keje tu, ase nak balik umah cepat je tgk muka dia pastu senyum sendiri. asyikla terbayang muka dia. macam baru angau dilamun cinta dulu-dulu. Haha. Pesen apakah ini?

Suka tengok dia tidur, suka tengok dia main game, suka tgk dia makan. Semuala aku suka. Mungkin ni pembawakan. Pastu sekarang ni kalau boleh, aku tak bagi dia kua malam. Sampai kesian jugak aku tengok bila dia tanya boleh tak nak keluar malam ni? Walaupun kadang-kadang aku bagi, tapi hati ni sangatlah tak merelakan. Sanggup tunggu dia balik tu semata-mata nak tengok muka en asben. balik pulak kadang-kadang pkul 1-2 pagi bila keluar tengok bola. Adoii parah jugak ni. Kalau keluar pulak, aku mesti remind jangan keluar lama-lama atau balik lambat even dia cuma nak g isi minyak. Normal ke macam tu eh? Huhu kesian en asben


3 comments:

  1. ok la asyik tengok asben...nanti baby ikot muka dia..

    ReplyDelete
  2. sis..sama la kita.ika sejak pregnant ni xleh berenggang dgn hubby,kadang-kadang penat nak tido awal,paksa hubby temankan tido.nasib hubby layan wife dia ni :P

    ReplyDelete
  3. mesti anak anne ikut muka asben nanti. hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...