Wednesday, November 10, 2010

ada apa dengan Bukit Tinggi?


korang taw katne letaknya Bukit Tinggi?? bukan Bukit Tinggi, Klang ya...Bukit Tinggi yang aku maksudkan ni letaknya di Bentong, Pahang..Bukit Tinggi adalah salah satu pusat peranginan yang mana menempatkan taman-taman seperti Taman Jepun, Botani dan sebagainya..sila lihat peta lokasi.



aku berkesempatan pg ke Bukit Tinggi ni hujung tahun lepas..walaupun gambar da agak lama, tp landscape dan struktur bangunan ttp sama..mari kita lihat sama-sama...kikiki









ni buktinya aku datang ke sini :)

Taman Botani




sila abaikan makhluk berbaju ijau itu sbb ni zaman2 dia comot... (skrg da lawa ke??)

p/s : make sure dtg sini naek kereta yg leh pick up tinggi sbb kawasan berbukit...hmmm, ble nak pg lagi ni...?? rindukan saat2 2... :))

6 comments:

  1. besnye...mcm kt oversea lak =)

    ReplyDelete
  2. haah...best.sejuk je kat situ.
    mmg aman la..
    nnt anne upload lg byk gambar..smlm mcm da ngntok,xupload banyak...hehehe

    ReplyDelete
  3. errr.. baju ijau??? apsal nampak cam biru je.. huhuhu.. nak ge check mata nih.. isk...

    ReplyDelete
  4. eh...2 wane ijau sbenanye...salah camera,jgn salahkan sy.hehehe :)

    ReplyDelete
  5. wah nicelah tempat ni..tp nampak kosong cket..

    ReplyDelete
  6. ksong?? ni pg tyme weekdays..klau weekend @ cuti skolah sure penuh org...hehehe

    best sgt tmpt ni..plg best klau wat photoshoot :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...