Wednesday, February 23, 2011

Sedap tapi mudarat



Lama giler xjumpa ko. Mmg rindu giler la kan. Arini aku nmpak ko dari jauh. Mula-mula aku mcm takut-takut jugak nak pandang ko. Yelah, takut ko dah berpunya kan. Aku xberani nak kacau milik orang dan aku takkan ambil org punya. Walaupun aku terliur tgk ko. Sumpah!
 Badan ko yang putih wat aku tergoda. Kulit ko yang halus dan lembut sampai aku teringat-ingat waktu bersama ko. Ohh rindunya! Last aku jumpa ko waktu sekolah dulu. Tp 2 pn jarang-jarang. Susah sgt nak jumpa ko. Knp? Bukan aku xpernah cuba cari ko. Selalu sangat..
tapi mmg susah nak jumpa ko. Ko suka menyembunyikan diri. Kenapa? Apa salah aku. Tapi bila arini aku ternampak ko. Aku xpedulik. Biarlah apa org nak ckp. Aku akan berusaha dapatkan ko. Mesti maw! Ohh Gula-gula White Rabbit! Tapi bila aku da jamah tubuh ko sebijik, aku tryla search tenet pasal ko. Baru aku taw yang ko rupa-rupanya beracun. No wonderlah sekarang ni mmg susah nak jumpa ko. Kenapalah disaat aku merindukanmu, berita ini yang aku terima. Sob sob sob


Mesej Ringkas dari aku :
sedap tapi mudarat. rindu tp terpaksa berpisah. Noneng noneng noneng…...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...