Sunday, February 20, 2011

Taman Burung KL

korang taw x yg kat KL ni ada taman burung? xtaw kan? aku taw pon masa da sem last kat UPM dulu. aku dgr-dgr cite je ada taman burung. xtaw plak taman 2 wujud. cukupp cukupp anne. jangan wat-wat jakun oke! aku godek-godek lappy td. *again. nmpak folder Tmn Burung KL. alang-alang menyeluk asam, bia buat asam pedas ikan pari terus.peribahasa xguna betul. utk yg xpernah sampai ke sini, aku bg la sikit gambar wat ole-ole. ehh, korg pasan x? aku suka sgt wat entry pasal tempat-tempat best. agak-agak leh ganti Sherina utk program jalan-jalan cari pasal makan x?. keke. Taman Burung ni dekat je dgn Tasik Perdana. cuma kena pusing-pusing ckitlah. ok, selamat menjamu selera =P















oke. dah abes. papai~

tgn yang menulis : rindu Incik Lelaki bila tgk gambar ni. heh! gediksss!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...