Sunday, March 20, 2011

Berjaya Hills Bukit Tinggi

2 minggu lepas, ehh aku lupa la tarikh bila..yang penting hari Ahadla. aku ajak En. Lelaki g Bukit Tinggi. da lama kot ajak g..tapi asek delay jer..so arini aku ajak-ajak ayam je, xsangka plak dia cakap. 'ok'..wahhh gembira bukan kepalang. oyeahhhhhh! 

ekcelly, aku penah g Bukit Tinggi setahun yg lepas. mmg cantikla tempat dia. sila rujuk sini kalau nak tahu lebih lanjut. mmg sakanla mengambik gambo. tp ms 2 En. Lelaki xde kamera beso lagi. so gamba pon xbape nak best sebab cuma guna kamera samsung n henpon aku je. kualiti pon kureng. tp kali ni ktorang g waktu malam sebab nak tengok lampu-lampu kat situ pd waktu malam. 






 sila abaikan muka Encik Lelaki yang mcm xmandi and pipi aku yang semakin tembam tu. korang leh nmpak perbezaannya kalau tgk gambar 1st time aku g Bukit Tinggi dengan gambar yang ini. banyak perbezaan kan??? 

 pada aku, g waktu siang lagi seronok kot sebab dapat g banyak tempat and kualiti gambar haruslah lagi cantik kan. kalau g waktu malam, banyak tempat dah tutup cthnya Taman Jepun, Tmn Botani, Tmn Arnab n sebagainya.

masa nak naik ni, aku senyap je dalam kereta. bila Encik Lelaki tanya asal senyap? aku jawab 'takut' sebab kanan kiri hutan and kereta yang lalu lalang pun ada la 2,3 buah. tp nasib baik lampu banyak, so xlah seram sangat. mata aku plak asek pandang kanan kiri tengok-tengok hutan. nasib baiklah xnampak apa-apa kan. 

pesanan ringkas : macam xpercaya aku da semakin gemokk. ohemJi.

2 comments:

  1. Very nice!
    pics dgn Pak Belang dan org utan (btl ke org utan?) mcm real!

    anastasyea's latest post .. Dulux Perl Glo Lily White .. Pilihan saya !

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. mcm real kn? ekcelly gambar 2 kat 4wd yang ada kat car park kat basement De' Colmar Tropicale 2..gambar je, bukan betul.hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...