Monday, March 28, 2011

Pengaruh rakan sebaya

aku cuti panjang...u all taw kan? keke
kat rumah xde internet connection, so g CC jap nak check email and blog. rindu betul dengan selipar buruk ni. betullll........

aku teman kawan g CC, dia ada nak isi borang apeke benda tah.
CC yang aku g ni, amatlah ramai budak-budak sekolah.
bukan 2 yang aku nak heran, cme rs sedih bila budak kecik-kecik lingkungan umur 7-12 tahun yang rata-rata xkenal dunia ni lagi keluarkan ayat-ayat yang kurang ajar atau xsedap didengar..

"BODOH"
"SIAL"
"BABI*"

*sila sebut dalam hati sahaja

boleh dikatakan ayat 2 asek keluar je dari mulot dorg. kalau anak aku, memang da lama kena lempang.umur baru setahun jagung, dah pandai cakap mcm 2..
please, don't use dat word especially BODOH, SIAL, BABI and what so ever. bahasa kan melambangkan bangsa.kalau setiap hari cakap perkataan bodoh je, memang bodohlah jawabnya. nasiblah bukan adik-adik aku. haisshhhh...

nota kaki : pengaruh rakan sebaya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...