Monday, March 21, 2011

tembam kan?


Semalam member kol. Dia kate da lame xborak-borak..so borak-boraklah pasal kehidupan masing-masing. Mcmana dgn kerja, dgn pasangan, masa depan dan bla bla bla…
Tiba kat satu dialog ni, aku agak tersipu-sipu malu.
Diya : anne, aku xsangka lah..ko sekarang da makin tembam. 
           Pipi da naik..nampak lain sangat.
Aku tersipu-sipu malu bila dia cakap mcm 2..sekarang barulah aku perasan, aku makin tembam! Ya tembam pipiku, berat badan pun makin naik.. *malu lagi.

dulu - 'shantek' ker....?

sekarang - tembam bam bam
Mebi sekarang da kuat makan kot. Keje pon ok goyang kaki. Gi keje naek kete. Naik ofis gne lif. Breakfast, lunch and dinner wajib. *dulu lunch jer and kadang-kadang dinner
Bila tgk gambar sendiri yang latest-latest ni, barulah perasan. Xsangka plak itu aku. Keke. Ni baru keje 6 bulan. Bayangkan kalau 2,3 tahun? Just imagine~
Dulu masa keje kat KL, g keje naik tren. Dari rumah nak ke train 2 pon bukan dekat. Dah naik tren, kena tukar tren plak kat Masjid Jamek. Dah sampai stesen Bandaraya, kena jalan kaki. Jauh taw...ms 2, makan banyak mcmana pun xpayah risau. Setiap pagi buang lemak dengan berjalan. hehe

psst : sekarang keje aku aske makan jer. mane x gemokk! xpelah, asalkan bahagia. ngehehe

4 comments:

  1. Terkenang zaman susah.

    ReplyDelete
  2. haah...zaman susah dulu kurus. 2 yang best. hehe

    ReplyDelete
  3. anne dah jd cik bammm...hehehheh

    ReplyDelete
  4. hahaha...2 r.rindukan pinggang yg dulu. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...