Monday, March 21, 2011

bilakah 'masa sendiri' anda?

masa sendiri aku  @>---

bila dapat keluar window shopping atau ke kedai comel-comel spt My One Shop kat Subang Perdana (mcm kedai Living Cabin) ataupun ke kedai bunga. 




tanpa ada paksaan spt 'dahlah 2, jgn membazir' atau seseorang yang menunggu penuh keboringan di luar kedai sambil menghembus asap...errkkkkkk

aku rela menghabiskan masa yang lama utk berada di kedai seperti itu. membelek-belek setiap barang-barang comel sampai cashier kedai jeling semacam. 

*lu maw beli ka maw culi?


window shopping sudah cukup buat aku lapang fikiran. 
melihat benda-benda yang comel membuatkan aku seperti berada di dunia fantasi. cukuplah sekadar berangan. 

impian aku : ingin memiliki sebuah kedai yang menjual barang yang sama spt My One Shop. comel dan murah.

pesanan khidmat masyarakat : anda pula bagaimana?

4 comments:

  1. MM dh xde ms sendri. Everything yg MM buat, mesti ada suami di sisi. Kitorg dh mcm belangkas dh. Melekat sesama sendri memanjang.. Suke gak bnda2 comel. Teringin nak cat bilik kaler putih and hias dgn cute, colourful stuff.

    ReplyDelete
  2. heheheehe...mmg susah kalau nk ada ms sendiri kalau dah berkeluarga.hehehehe..

    ReplyDelete
  3. hehehehehe...bila masa sendiri kak azie? =p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...