Monday, July 11, 2011

Floria 2011 - Kami datang lagi!

weekend 9 July, aku pergi perhimpunan BERSIH ke Floria yang diadakan di Presint 2, Putrajaya. tahun lepas aku n Encik Lelaki pegi waktu malam. agak kureng sebab malam-malam bunga tidoq. wane bunga pon xbape nak cam even aku ni bukanlah buta warna kan. tahun ni nak jugak pergi waktu siang, xkira-xkira! mesti mesti mesti! aku ajak Lily n Raja sekali. sian Encik Lelaki kena melayan aku. tenkiula byk2 sbb sanggup melayan sy yang banyakkkkkkkk kerenah ni. ngeeeee.











pelamin idaman. penuh dengan rose!

bertemakan Mawar untuk Selamanya, Pesta Bunga Floria 2011 ni berlangsung dari 9-17 July. so korang ada masa 1 minggu lagi utk pergi. jangan risau malam pun bukak jugak. ok bai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...