Monday, July 11, 2011

Picnic di D'Tepian, Hulu Yam

arini bersamaan Ahad, 10 Julai 2011 aku ngan beberapa officemate termasuk bos aku g picnic kat Hulu Yam. Gombak. ni fes tyme aku g Ulu Yam dan fes tyme juga aku drive naik bukit. aku xtaw plak yang Hulu Yam kat atas bukit. agak nebes jugakla drive, nasib baik leh kaver nebes. hehe. tempat yang aku g ni private area. kira ktorang sewa tempat 2 utk setengah ari. so far, utk yang ada anak-anak kecil, tempat ni sangat sesuai sebab air sungai yang xdalam dan luas. bolehlah dak2 kecik mandi tanpa was-was.

 Issya - anak Farid

 makanan-makanan yang kami masak dan bawa

 spagetti buatan aku. nyum3.

 Iffah - anak Harun yg mula-mula malu kucing


Babysitter - Farah



notakaki : tak sabar nak pegi Desa Water Park pulak. Encik Lelaki janji nak g. jom skuba diving 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...