Thursday, March 08, 2012

Design Hantaran-To-Be

nak citer sikit pasal hantaran masa nikah nanti. aritu masa tunang, FMIL ada bagitahu yang dia nak tolong buatkan hantaran. aku pon lega la kan. yela, tangan kayu macam aku ni manala pandai gubah-gubah bunga. 

kalau menaip entry blog, fb memang expert! tapi malangnya aritu FMIL cakap hantaran kena buat sendiri. WAJIB! sakit jantung jugakla bila taw FMIL nak aku buat sendiri. cantik ke nanti aku buat ni. da risau da. tapi dia ada ajarla cara-cara nak buat dan beli barang-barang hantaran masa tunang aritu. 

aku kalau boleh nak hantaran yang super perfect. hamboiiiiiihhhh. kalau FMIL yang buatkan memang confirmla cantik kan. tapi bila aku tengok Rini dok beli bakul and bunga-bunga buat hantaran, terus dapat idea macamana nak buatnya pun. alahai..ok, ada idea dah. cuma tunggu beli barang je nanti.takpe, ni awal lagi. baru bulan 3. ada 6 bulan lagi. rileks anne. aku nak share sikitlah dengan korang tang design-design hantaran yang aku suka dan semestinya copy dr Mr Google. InsyaAllah tema hantaran aku wane peach+pink+krim. warna-warna pastel :)








cantiknya peach+pink. owh kamu, I LOVE YOU~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...