Thursday, March 01, 2012

Pelamin Anganku





design pelamin? kalau ikut citarasa aku memang nak yg high class tapi bajet rendah. hade? oleh sebab mak andam aku nanti adalah tokey butik Butik-Andaman-Pengantin-Remaja ni, aku terpaksalah padamkan niat aku utk pilih design pelamin macam gambar 1st ni. cantik kan? tak dapat yang 1st pon, tapi dapat yg 4th jadilah..

tapi rasanya aku amek design yang ke-2 sebab simple dan tak crowded. ataupun design ke-3 jugak. tapi mebi tukar kaler bunga kpd peach+krim+pink. ok x? bila survey-survey pelamin n mak andam ni kan, terasa nak bukak butik pengantin pon ada. memang banyak angan-angan betul aku ni kan.

12 comments:

  1. bila awk kawen? jgnlupa jemput kita.. :-)

    ReplyDelete
  2. kalau pelamin begini rasa nak bersanding lagi laa...haha

    ReplyDelete
  3. kak Nurul : InsyaAllah 16/9 ni..nnt kt bg kad ye :)

    ReplyDelete
  4. Daddylicious : hehehehe..lain macam je bunyinya 2..jgn bsanding kali ke-2 dgn org lain suda..hehe

    ReplyDelete
  5. wahh...da mcm tajuk lagu jew.. pelamin anganku musnah...tp jgn smpai musnah taw...amin... =)

    ReplyDelete
  6. suka yang pertama tu

    ReplyDelete
  7. deqla manjew : hehehehe...janganla ckp mcm 2..xnak2..hehe

    ReplyDelete
  8. kak Azie : anne suka yg 1st n last..cantik sgtttt

    ReplyDelete
  9. bila nak kawen kak? jgn lupa jemput! hihi.

    yg keduapun kawa jgk kak. tp xleh lawan yg 1st tu. huhu.

    ReplyDelete
  10. hehehehe..insyaAllah bulan 9 nnt.ok,akka jemput skrg..heeee.yg 1st mmg lawa kan? akak pon tergila-gilakannya..

    ReplyDelete
  11. replica bags near me fake gucci o5h15u5i38 replica bags aaa get redirected here q2e88g7h29 Louis Vuitton fake Bags replica bags ebay 7a replica bags replica hermes handbags g4p45k5e83 replica bags and watches

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...