Monday, October 15, 2012

Langkawi ILOVEYOU : Telaga Harbour Park

sorila kalau anda bosan tengok tajuk entry yang tak berubah ubah. nak wat caner, gambar banyak sangat dalam DSLR. haruslah upload di blog kan. heeee. ok, kali ni aku nak bawak korang..ececeh dah macam tour guide pulak ye. 

kali ni kita tinjau meninjau Telaga Harbour Park yang terletak di Langkawi. tempat ni sangat cantik sebab banyak yacth berlabuh. aku tak taw nak translate ke bahasa ibunda apa maksud yacth ni. yang aku faham cuma kapal layar. betul ke? aigooo. korang tengok-tengok dululah ya. bai






ok, bai dada didi dudu~

3 comments:

  1. cantik.. pernah singgah dulu kat sini..

    ReplyDelete
  2. Tempat yang sesuai untuk tengok dan bergambar dengan kapal layar di langkawi.

    ReplyDelete
  3. dah penah sampai dah. rumah kakak org pn dekat situ je :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...