Saturday, October 13, 2012

Review Hantaran Kepada Pihak Lelaki

dah lama sebenarnya entry ni tersimpan kat draft. tak taw nak publish bila sebab xde idea nak menaip. idea untuk upload gambar je ada. haha.

hantaran aku untuk belah lelaki 11 dulang berbalas 9 dulang. aku bagi kasut, jam tangan, wallet&belt, buah-buahan, perfume, sejadah, Al-Quran, baju, cupcakes, sireh dan Buku bertajuk 1001 Wonders Of The Universe (atas permintaan En Suami). bertemakan pastel dan polkadot, aku pilih reben polkadot warna pink untuk menaikkan lagi seri hantaran tu. hantaran xdela lawa mana, cuma aku nak nampak simple tapi gojes! wohaa

tengok jelah ya gambar ni. nak tengok gambar yang official kena tunggu dari photoG. nanti aku upload. heee



till then, bai~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...